معرفی کارت ویزیت هوشمند ویوکارت

معرفی کارت ویزیت هوشمند ویوکارت

کارت ویزیت هوشمند ویوکارت، تحولی در دنیای کارت ویزیت

کارت ویزیت، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی برای کسب‌وکارها و افراد حرفه‌ای است. یک کارت ویزیت خوب، باید اطلاعات تماس و اطلاعات کلیدی کسب‌وکار یا فرد را به‌صورت مختصر و مفید در اختیار مخاطب قرار دهد. اما در دنیای امروز، که همه‌چیز در حال دیجیتالی شدن است، کارت ویزیت‌های سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای افراد نیستند.

کارت ویزیت هوشمند ویوکارت، یک تحول جدید در دنیای کارت ویزیت است. این کارت ویزیت، علاوه بر اطلاعات تماس و اطلاعات کلیدی کسب‌وکار یا فرد، قابلیت‌های دیجیتالی متعددی را نیز در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

ویوکارت به عنوان یک راه حل ارتباطی مناسب برای همه شرایط طراحی شده است که دارای یک لینک پروفایل دیجیتال اختصاصی برای اشتراک گذاری در فضای مجازی و یک کارت ویزیت هوشمند فیزیکی برای تعاملات شخصی و تجاری به صورت حضوری می باشد. مخاطبین و مشتریان شما فقط کافیست NFC گوشی خود را فعال کرده و با نزدیک کردن گوشی به ویوکارت شما، لینک اختصاصی طراحی شده شما را دریافت کنند. لینک طراحی شده دارای یک گزینه با عنوان ذخیره اطلاعات تماس در گوشی می باشد. به همین سادگی اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از کارت ویزیت هوشمند ویوکارت، کافی است که دارنده کارت، کارت را به دستگاه تلفن همراه خود نزدیک کند. سپس اطلاعات مربوطه با لمس دکمه ذخیره اطلاعات تماس در دستگاه تلفن همراه ذخیره می‌شود. این ابزار علاوه بر اینکه در زمان صرفه‌جویی می‌کند، به دلیل حذف نیاز به چاپ تیراژ بالای کارت ویزیت، برای حفظ محیط زیست نیز موثر است.

کارت ویزیت هوشمند ویوکارت به عنوان یک ابزار نوین برای تبادل اطلاعات حرفه‌ای، می‌تواند به شما کمک کند تا در جلسات کاری و بازاریابی، بهترین تجربه را داشته باشید. با استفاده از ویوکارت، شما می‌توانید اطلاعات حرفه‌ای خود را به صورت سریع و آسان با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی ها

ویوکارت | کارت ویزیت هوشمند شما !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *