افزونه پنل حرفه ای مدیریت فروشگاه ووکامرس

افزونه پنل حرفه ای مدیریت فروشگاه ووکامرس

افزونه پنل پیشرفته و حرفه ای مدیریت فروشگاه ووکامرس

با نصب پنل حرفه ای مدیریت فروشگاه ووکامرس، پیشخوان وردپرسی وب سایت شما به یک صفحه متفاوت و کاربردی فروشگاهی تبدیل خواهد شد. با قابلیت های جالبی که این پنل دارد می توانید فروشگاه خود را به راحتی مدیریت و رصد کنید و سطح کیفی فروشگاه خود را در جهت فروش بهتر ارتقاء دهید.

با نصب این افزونه دیگه خبری از پیشخوان کلاسیک وردپرس نیست و محیط کاملا متفاوتی رو به شما نمایش میده و آیتم هایی رو که خیلی با اون سر و کار ندارید میتونید غیر فعال کنید. در اصل منوی اصلی این پنل گزینه های فروشگاهی رو مثل محصولات، تخفیفات و آیتم های دیگه رو به شما نمایش میده و باقی گزینه ها به زیر مجموعه انتقال پیدا میکند. البته از منوی تنظیمات می تونید منو رو کاملا شخصی سازی کنید. گزینه هایی رو که نیاز ندارید غیرفعال و گزینه های اولویت دار رو به جایگاه بالاتر انتقال بدین.

یکی از جذاب ترین قابلیت های این پنل اینه که شما فعالیت کاربر رو به صورت کاملا آنلاین مشاهده و رصد میکنید. یعنی اینکه متوجه میشین که کاربر الان داره کدام محصول رو می بینه اگه محصول رو به سبد خریدش اضافه کرد متوجه میشین و در نهایت تسویه نهایی و خرید رو که انجام داد در پنل مدیریت ناگهان دینگ یه صدا میاد که کاربر خرید انجام داده. خیلی جالبه، مگه نه ؟! 🙂 

از دیگر قابلیت های این پنل تغییر آسان قیمت ها هست، که نیازی نیست صفحه جدیدی رو باز کنید. صفحات تو در تو از ویژگی های خوب این پنل زیباست. همچنین به صورت روزانه تمامی محصولاتی رو که در اون روز توسط کاربران مشاهده شده به همراه تعداد بازدید اون محصول به شما نمایش میده.

فروش روزانه، هفتگی و ماهانه، اعلان خرید موفق به آگاه ساختن مدیر سایت از سفارش جدید از دیگر ویژگی های خوب این پنل هست.

این افزونه برای وب سایت های فروشگاهی بسیار مناسب و کابردی و حتی میشه گفت خیلی ضروریه! این افزونه به طور کاملا اختصاصی توسط استودیو کُرل دیزاین فارسی سازی شده است

شما میتونید برای سفارش پنل اختصاصی با ما در ارتباط باشید ما پشتیبان فروشگاه آنلاین شما خواهیم بود تا فروش آنلاین خوبی را تجربه کنید.

قابلیت های پنل مدیریت فروشگاه ووکامرس

ویدئوی دموی آموزشی پنل مدیریت فروشگاه ووکامرس

۴ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *