بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

بهترین زمان مناسب برای انتشار پست اینستاگرام میتونه بسته به هر شهر یا کشوری متفاوت باشه ولی در ایران یه ساعاتی وجود داره که طبق تجربه شخصی به نظر میاد که ساعات طلایی باشه برای انتشار پست، هر چند در فصل های مختلف این ساعات متغییر هست مخصوصا شب ها. البته هر کسب و کاری بسته به نوع و مدل فروشش میتونه روش های مختلف خودش رو داشته باشه ولی به طور کل چیزی که کاملا مشهود هست ساعات نزدیک به ظهر، ساعت طلایی انتشار پست هست که بازدید کنندگان بسیاری در اون زمان آنلاین هستند. و البته آخر شب ها هم زمانی هست که کاربران اینستاگرام خودشون رو چک می کنند. در طول هفته هم روزهای وسط هفته یعنی دوشنبه تا چهارشنبه ، مخصوصا سه شنبه زمان خیلی مناسبی برای انتشار پست و استوری در اینستاگرام هستند.

البته دیده شدن پست ها به عوامل بسیار مهم دیگه ای مثل تولید محتوای خوب و جذاب و همچنین خلاقیت در طراحی پست ها بستگی داره.

به هر حال شما می تونید در جدول زیر به طور تقریبی ساعات و روزهای طلایی انتشار پست در اینستاگرام رو طبق تجربه ی شخصی مشاهده بفرمائید.

 

شما می توانید استودیو کُرل دیزاین را به عنوان طراح و عکاس محصولات خود در اینستاگرام انتخاب کنید. جهت مشاوره و  کسب اطلاع بیشتر با ما در ارتباط باشید 09124763628

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *